piątek, 19 lipca 2013

Rozdział 3

Właśnie się rozgrzewałyśmy jak Banan wbiegł jak oparzony na sale
- Słuchajcie dyro powiedział że mamy wystąpić w szkole na apelu 
- Jacie serio ?!
- Kiedy ?? 
- W poniedziałek . A . No i kazał wybrać pięć dziewczyn do zaśpiewania trzech wybranych piosenek 1D 
- To może Nesti Szyszka Baki Tośka i Mańka 
- Po moim trupie - za protestowałam
- No weź 
- Nie . A po za tym nawet ich nie lubię
- Proszę zrób to dla mnie - powiedziała Amy 
- No dobra . Ale czemu ja ?
- Jest ! Bo tylko ty umiesz śpiewać tak wysoko jak Zayn
- Niech wam będzie 
- Dobra zaczynamy próbę
Próba minęła nam nawet szybko . Pojechałyśmy z Nesti , Szyszką , Baki i Tośką do mnie wybrać piosenki . 
- Dobra to co zaśpiewamy ? - Zapytała Vanessa
- Może What Makes You Beautiful - za proponowała Tori
- Okej  - zanotowałam WMYB - yy może jeszcze Live While we're Young - za proponowałam
- No spoko . Ten apel mam być po to żeby przywitać 1D w naszej szkole więc piosenki powinny być wesołe . - powiedziała Amy - i może She's Not Afraid 
- Okej . Czyli mamy już trzy piosenki . Jutro po szkole próba ? 
- Spoko 
Dziewczyny posiedziały jeszcze trochę i pojechały do domów . Ja prawie wcale nie spałam tej nocy . Ciągle myślała o Zayn'ie i o tym jak go obraziłam . Było mi naprawdę głupio . Pierwszy raz tak stresowałam się występem w szkole . Do tej pory nikt nie wiedział że śpiewam z wyjątkiem moich przyjaciół i nauczycieli . Umiem grać na fortepianie na gitarze , śpiewam  tańczę i pisze piosenki reszta podobnie . Amy umie grać na gitarze akustycznej elektrycznej , na pianinie ( trochę mnie uczy w zamian za to że ja uczę ja na fortepianie ) umie świetnie rapować tańczy i śpiewa . Ale skoro wszyscy moi kumple mówią że umiem świetnie śpiewać to nie mam się co spinać . Najgorsze jest to że Zayn będzie to widział . Jutro go przeproszę za to co powiedziałam . Mam nadzieje że mi wybaczy . 
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
No i mamy rozdział 3 :D Jak wam się podoba ?
Pozytywnie ? Komentarz   Negatywnie ? Napisz w komentarzu co mam zmienić
proszę chociarz 2 komentarze ♥
Kocham Was ♥♥
Crazzy Directioners  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz