środa, 27 listopada 2013

Rozdział 9

- Młoda co ty tu robisz ? - Zapytał Nathan stojący za mną
- Tykoo nie młoda dobra .
- No dooobra . Ale co ty tu do jasnej ciasnej robisz ?
- Masz ciasny otwór ? Oj przykro mi - prychnęłam odwróciłam się na pięcie i poszłam w stronę domu . Może po mnie tego nie widać ale jestem zadziorna i potrafię być chamska . Oczywiście nie dla mojej dupery kochanej . Wróciłam do domu poszłam na górę . Strasznie mi się nudziło . Dostałam natchnienia i zaczęłam komponować .

R-O-C-K MAFIA

Creation shows me what to do


I'm dancing on the floor with you


And when you touch my hand


I go crazy yeeah



The music tells me what to feel


I like you now


But is it real


By the time we say goodnight


I know if this is right


...

And I feel you


Coming through my veins


Am I into you


Or is the music to blame
Who owns my heart


Is it love or is it art


'Cause the way you got your body moving


It's Got me confused

I can't tell it is beat or sparks



Who owns my heart


Is it love or is it art


You know,I wanna belive


That we're a masterpiece


But sometimes it's hard to tell in the dark


Who owns my heart



The room is full


But all I see is the way


Your eyes just blaze through me


Like fire in the dark


We're like living art



And it hits me


Like a tidal wave


Are you felling me


Or is the music to blame



Who owns my heart


Is it love or is it art


'Cause the way you got your body moving


It's Got me confused


I can't tell it is beat or sparks

...

Who owns my heart


Is it love or is it art


You know,I wanna belive


That we're a masterpiece


But sometimes it's hard to tell in the dark


Who owns my heart



So come on, baby


Keep provokin me


Keep on roping me


Like a rodeo


Baby, pull me close


Come on, here we go (x3)

...

And it hits me


Like a tidal wave


Are you feeling me


Or is the music to blame



Who owns my heart


Is it love or is it art


'Cause the way you got your body movings


Got me confused


I can't tell it is beats or sparks



Who owns my heart


Is it love or is it art


You know, I wanna believe


That we are a masterpiece


But sometimes it's hard to tell in the dark


Who owns my heart



Kocham komponować . Dlaczego napisałam taką piosenkę ?
Pamiętacie imprezę w szkole . Tą na przywitanie 1D . Nie wspomniałam wcześniej , ale teraz opowiem wam całą historie i wtedy na pewno zrozumiecie dlaczego taka piosenka a nie inna .
"Impreza tra w najlepsze .
- Misiek patrz tam ! -Wskazała Vanessa . Zobaczyłam słodziutką parę mianowicie Niallera i Amy . Wyglądali razem słodko . Życzę im jak najlepiej . Pasują do siebie . Zobaczcie tylko :
 Słodkie prawda ? . Gadałyśmy z Vanessą .
- Książe zmieża w naszą stronę 
- Co ty pierniczysz ?
- Malik kurwa czopie
- Coo ? Gdzi... - dup i wpadłam w Malika 
- Tuu - zaśmiała się Van 
Vanessa wyciągnęła telefon i cyknęła mi i Malikowi fotke po czym zaśmiała się głupkowato . Chciałam ją walnąć ale Zayn mi się wciął 
- Zatańczysz ?- zapytał 
- Niee... - Van wbiła mi palce w bok - Niee ma sprawy 
Zayn wyszczerzył swoje piękne białe zęby i wziął mnie za rękę . Zaczęliśmy tańczyć . Myślałam że Malik nie umie dobrze tańczyć . Ale bardzo się pomyliłam . Umiał chłoptaś tańczyć . Przetańczyłam z Malikiem chyba ze cztery piosenki .
- Dziękuję za taniec - powiedział Malik i uśmiechną się do mnie 

Wróciłam do Vanessy stała z Haroldem Amy i Niallem . Postałam chwilę z nimi ale jakoś znudziło mi się słuchanie Haroldziątka . Wyszłam na zewnątrz . Zobaczyłam Malika zaciągał się papierosem . Kurwa jak on to seksownie robił . Była ładna noc księżyc był w pełni . Bardzo romantycznie . Nagle dostrzegłam jak podchodzi do niego Pezz . Nie lubiłam jej . Nie przepadałam za Little Mix . Lubiłam może ze dwie piosenki . Perrie nakładała tony make-upu . Co robiło z niej wielkiego plastika .
- Zayn proszę porozmawiajmy - powiedziała niewinnym głosikiem
- Nie mamy o czym . Ja cię nie kocham . Byłaś ze mną tylko i wyłącznie po to żeby wypromować zespół . A po za tym ja zakochałem się w Megan - po ostatnich słowach mnie za-mu-ro-wa-ło ! On się we mnie zakochał we mnie ? Zwykłej nastolatce . Łał . Wielkie łał . Kurde nieźle . W każdym bądź razie byłam mega zszokowana . Wróciłam do środka pobawiłam się jeszcze chwile i wróciłam do domu ... "

Rozumiecie . Taniec . Dwuja ludzi .Chłopak zakochany w dziewczynie . Normalne . Byłam dumna ze swojego dzieła . Gdzieś po 23 poszłam spać byłam padnięta .
******************************************************
Kolejny rozdział  . Nie bierzcie do siebie tego o pezz . Naprawdę bardzo ją lubię i nie chce w żaden sposób urazić jej fanek ♥♥ :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz