niedziela, 8 września 2013

Rozdział 7

Nadeszła sobota . Spotkanie z Zaynem . Strasznie się tego boje . O ile mi wiadomo zespół mojego kuzyna Toma ma na pieńku z 1D . Jak Tom dowie się że umówiłam się z  Zaynem to będę miała przerąbane . On nie będzie mnie chciał znać . Była już 15 więc poszłam wziąć prysznic . Potem zaczęłam szukać jakieś ciuchy . Po dłuższym czasie znalazłam idealny strój na spotkanie z Zaynem . (klikusiek) . Siedziałam na górze przed laptopem . Byłam sama w domu . Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi . Pomyślałam że to Zayn więc zamknęłam laptopa i poszłam otworzyć . Przede mną stał mój kuzyn Tom . Tak Tom Parker . Członek zespołu The Wanted . No to po mnie pomyślałam .
- Siema kuzynka
- Hej Tom . Co ty tu robisz ?
- Mamy jutro koncert więc jestem . Słyszałem że One Direction się uczy w twojej szkole .
- Yeah Buddy
- A ty gdzieś wychodzisz ?
- Am no tak . Idę z kolegą do parku . - skłamałam
- Aha . Ja zaraz idę z chłopakami na miasto .
- Oooo ja też chcę . Następnym razem masz mnie uprzedzić że gdzieś idziecie z chłopakami .
- Nie ma sprawy - powiedział Tom i dał mi buziaka w policzek . Tom poszedł na górę . Ja usłyszałam dzwonek do drzwi . Tym razem to był Zayn . Wzięłam telefon z szafki i oznajmiłam tomowi że wychodzę . Zayn prowadził mnie do jakiegoś lasu . Nie wiedziałam co on kombinuje . Nagle stanęliśmy , nie wiedziałam co zrobić . Patrzyłam na niego głupio .
- Zaufaj mi - powiedział i zawiązał mi oczy czarną chustą . Złapałam go za rękę żeby się nie przewrócić . Po jakichś 10 minutach byliśmy na miejscu . Zayn ściągną chustę z moich oczu . Przede mną widniały śliczne widoki . Było widać Big Ben'a i London Eye . Nieopodal leżał koc i koszyk piknikowy
- Podoba ci się ? - zapytał Zayn
- Tak . Pięknie tu
- Cieszę się że Ci się podoba .
Trochę porozmawialiśmy , pośmialiśmy się . Było fajnie dowiedziałam się wielu rzeczy o Zaynie . Myślę że Zayn mi się podoba . Trochę się już z ściemniło było widać gwiazdy . Położyliśmy się na kocu i oglądaliśmy gwiazdy . Było mega romantycznie . Zrobiło mi się zimno . Zayn to zauważył . Dał mi swoją ciepłą bluzę i ruszyliśmy w stronę mojego domu . Zayn odprowadził mnie pod same drzwi stanęliśmy przed wejściem spojrzałam na Zayna . Miał cudowne oczy .
- Świetnie się dzisiaj bawiłam .
- Ja też . - powiedział . Nasze spojrzenia się spotkały . Zayn pocałował mnie namiętnie .
- No proszę proszę proszę . Kogoż my tu mamy . - usłyszeliśmy znajomy mi głos .
- Tom . . . - jęknęłam
- Co on tu robi ? - Zapytał zmieszany Zayn
- Tom to mój kuzyn . . . - powiedziałam zakłopotana
- Nasza zakochana para . Jeszcze kilka godzin temu twierdziłaś że nie lubisz 1D . A teraz proszę . . . - powiedział Tom
- Kobieta zmienną jest - warknęłam
Tom zaczął kłócić się z Zaynem . Chciałam żeby przestali . Ale Tom wepchną mnie do domu i zamkną drzwi . Chwilę później krzyki ustały . Znalazłam drugi klucz otworzyłam drzwi i wybiegłam na zewnątrz . Tom chciał walnąć Zayn'a . Ale podbiegłam do niego i odepchnęłam Toma .
- Wynoś się - krzykną tom - a ty wracaj do domu . - warkną Tom
Zayn odwrócił się i szedł w stronę jego domu . Pobiegłam za nim , a tom za mną
- Wracaj do domu - powiedział Tom
- Idę odprowadzić Zayna . Wrócę za 10 minut   - warknęłam . Tom się nie odezwał
Odprowadziłam kawałek Zayn'a .
- Przepraszam - powiedziałam cicho
- To nie twoja wina . - Powiedział Zayn i mnie przytulił . - więc zmieniłaś zdanie na mój temat ? - zapytał
- Tak . - powiedziałam i się uśmiechnęłam . Zayn pocałował mnie na pożegnanie i poszedł w stronę domu . Ja wróciłam do siebie . Trzasnęłam drzwiami i pobiegłam do siebie . Zamknęłam drzwi na klucz i włączyłam laptopa . Siedziałam chwilę na tt . Zorjętowałam się że mam na sobie bluzę Zayna . Pachniała jego cudnymi perfumami . Przebrałam się w piżamę i poszłam spać .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz