sobota, 3 sierpnia 2013

Rozdział 6

I już koniec lekcji . Teraz czas na naszą próbę . Dziś jest środa a w poniedziałek występ . Dobra nie ważne szłam sobie spokojnie z Amy i kilka innymi osobami .Nagle dostałam Sms'a od Zayna .
Zaczęłam z nim pisać . Chwile po tym straciłam telefon . Mój kochany kumpel wyrwał mi go z ręki i zaczął czytać coś całkiem innego niż tam było na pisane .
- " Hej kochanie kiedy się zobaczymy ? " "Hej nie wiem . tęsknię " "Może jutro po szkole . Mam dla ciebie niespodziankę " " Nie mogę się doczekać skarbie " Czyli jutro po szkole . Kocham cię pa " " Pa kochanie"
- Hahaaha powinieneś zostać pisarzem - zaczęłam się śmiać . Walnęłam go w ramie i wyrwałam telefon .
Poszliśmy na próbę ,  było ciężko ale wszystko nam już wychodziło . PO próbie poszłam od razu do domu . Byłam mega padnięta i jedyne o czym marzyłam to było moje kochane mięciutkie łóżko . Weszłam do domu ściągnęłam buty i poszłam do siebie . Odpaliłam laptopa , weszłam na Twittera  dodałam posta :
Zamknęłam laptopa i poszłam spać .Następne dni leciały tak samo . Szkoła . Próba . Dom . W weekend zrobiliśmy sobie mega mega długa próbę . Było całkiem spoko . Wydurnialiśmy się i w ogóle . 
Poniedziałek . Wstałam bardzo wcześnie . Zeszłam na duł na śniadanie . Potem odprowadziłam dziewczyny do szkoły . No a później poszłam do mojej szkoły . Przywitałam się z wszystkimi . I poszliśmy się przygotowywać . Nadszedł czas. Dyrektor nas zapowiedział . Usłyszeliśmy Irlandzką melodię i w rytm jej weszliśmy tańcząc po Irlandzku na scenę . Miałam mały stres ale jak tylko weszłam na scenę zniknął .Było świetnie . Po występie wszyscy bili nam brawo . 
- Występ Fire Dance za nami a teraz przed nami kolejny występ 
Teraz była piosenka Rock me . Śpiewali ją nasi kumple z klasy . My miałyśmy być następne . Stres znowu wrócił . Amy mnie pocieszała . Ich występ się skończył teraz nasza kolej . 
- Teraz przed nami Amy , Megan , Vanessa , Tori i Miley zaśpiewają trzy utwory .What Makes You Beautiful , Live While We're Young i She's Not Afraid . Miłej zabawy .
Weszłyśmy na scenę . Usłyszałyśmy melodię piosenki i bam zaczęło się . Amy grała na gitarze i śpiewała my tylko śpiewałyśmy . Zaśpiewałyśmy już trzy piosenki wszyscy zaczęli bić brawo i krzyczeć . Ukłoniłyśmy się i poszłyśmy się przebrać na imprezę . Ja ubrałam się tak (KLIK),Amy ubrała się tak (KLIK) . Impreza była fajna wygłupiałyśmy się i tańczyłyśmy . Po 23 poszłam do domu . Byłam padnięta zasnęłam chwile po tym jak się położyłam 
*****************************************
I mamy kolejny rozdział :D
Jak wam się podoba szablon ?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz