wtorek, 16 lipca 2013

♥PROLOG♥

Jak co dziennie obudziłam się w moim kochanym łóżku . Oczywiście jak co rano zza ściany rozlegała się ta sama piosenka  co zawsze "One Direction One Way Or Another " Myślałam że mnie coś trafi
- CA ! - RLY !! ŚCISZ TO !! -  Zero odzewu tylko bardziej pogłośniona wieża . Zeszłam na duł gdzie moja słodka siostrzyczka opowiadała mi o swoim pięknym śnie . Jak to poznała One Direction . Po chwili poczułyśmy zapach naszego pysznego śniadanka . Od razu pobiegłyśmy do kuchni . Mama Dała nam buziaka na przywitanie i zaczęłyśmy jeść . Po śniadaniu poszłam się przebrać . Ubrałam czarne rurki różowy t-shirt i moje słodziuteńkie różowiutkie conversy . Na to ubrałam moją czerwoną bejsbolówkę . Włosy rozpuściłam . Już miałam wychodzić z domu ale zaczął dzwonić mój telefon wyświetlił mi się numer Amy . Uśmiechnęłam się i odebrałam
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Co się tak wydzierasz ?
- Zgadnij kto będzie się uczył w naszej szkole 
- Błagam powiedz mi że nie ...
- ONE DIRECTION !
- No nie
- Louis będzie nas uczył aktorstwa 
- A co on o tym wie ??
- No fajne że cieszysz się tak jak ja 
- Nie ma sprawy .
- Ej może wpadniesz do mnie 
- Piżama party ?
- No pewnie Kapi Baki Mumu i Czita też będą . A u Toma będzie Haribo 
- To spoko . O której mam wpaść ?
- Osiemnasta pasuje ?? 
- Jasna sprawa 

Zapowiada się fajna noc . 
- Megan Taylor przyjechał - krzyknęła mama z dołu 
- Okej 
Zeszłam na duł . Powiedziałam mamie że idę dziś na noc do Amy . Taylor chciał mi pokazać naszą nową sale do prób . W naszej grupie tanecznej jest nas trochę więc musimy mieć większą sale . Sala była świetna . I w dodatku ogromna . Taylor odwiózł mnie do domu około 16 . Pożegnałam się z nim i poszłam się pakować do Amy . Nagle dostałam esemesa od Czity
Sms od :
CZITA
Słyszałaś że 1D mają się u nas uczyć ?!
Sms do :
CZITA
No słyszałam tragedia jakaś .
Czemu nasza szkoła a nie
szkoła Tofika i Hariba 
Sms od :
CZITA
Właśnie ?! Dobra kończe bo muszę
 się spakować do Amy :**Paa :**
<3
Sms do :
CZITA 
Oki paa Widzimy się u Amy <3
;***

Mama odwiozła mnie do Nesti . U niej jak zawsze przesiadywał Haribo więc się wydurnialiśmy . Było fajnie . Poszłyśmy spać chyba około 1 w nocy . Nie wiem jak jutro wytrzymam w tej szkole .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz